Haha

Alltså, skräcken händer varje gång jag ska försöka logga in på den här jävla bloggen. Skräcken över att jag inte kommer ihåg mitt lösenord eller användarnamn för att jag är här så jävla lite.
Den skräcken är kul.
Jaha, era bögar och fittor. Hur äre med er? :)
Själv sitter man just nu i Huvudsta i en skön lägenhet och dricker kaffe. Kaffe tänker ni, är inte det typ, äckligt? Nej nej nej mina vänner, inte med en liter socker och mjölk i! kdjsdöf. hkasdkf.k.
Men! vad är det här bredvid mig? är det? är det massa papper om skit jag ska kunna till på tisdag. Ja det är det, papprerna välkomnar mig med ett slags hånflin som bara jag kan uppfatta och ingen annan, ni vet, som i den där filmen sjättesinnet "i see dead people"..-Oooooook? honey, you need to sleep and eat some pills.
Jobbet kräver en del energi av mig just nu också, typ 0000,0001 % om man ska vara sån. Jag jobbar inte lika mycket nu som förr, kan bero på allt jävla plugg. Har ni hört eller? ja e grym. Coolt.
Betaltoaletter var det ja, jävla giriga horungar som kräver pengar för att en människa ska behöva tömma sin tarm på avfall. Fyfan vad fult, lågt, och girigt.
Jag kanske pratar om det mer sen, för just nu orkar jag inte.
Hoppas ni hare bra!... eller vad nu en normal människa skulle säga.
PUSS!

Här har ni en skön bild på mig som André tog i sommras i Füssen,
Jag är påväg upp till mitt gemak.
PUSS igen. För att jag är så givmild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0