hej

Jaha era jävla fittjävlar ( talar med väggarna, inte er, ta ej illa upp ).
Nu är jag här igen, i mitt jävla rum, som jag älskar så jävla mycket (inte sarkastiskt faktist utan helt seriöst sjukt nog). Har kommit hem från Helena i jakobsberg. "Jakobsberg" tänker ni, mm , ja, jakobsberg. Dit jag ska flytta om två månader. Sjukt va? läskigt värre. Tom jag blir rädd.
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer här just nu så jag länkar er en rolig länk ist -
http://www.youtube.com/watch?v=Q-uf9dO3a9k&feature=player_embedded .
"Tack" säger ni, ja förfihelvete, era jävla.. jävla va! ni ska allt vara glada hur givmild jag är här på min blogg när jag väl får för mig att skriva något. Yeah, okej, hell yeah hejdå.
Pussssssinte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0