<3

Nu ska jag uppdatera min blogg igen, sprängs ni inte av lycka just nu?
jo, jag trodde väl det.
Jaa, vafan gör jag just nu, jo, jag sitter i min kungasoffa och kollar på tv. Jag irriterar mig på två finnar som lever i min panna och retas konstant med att skrika ut deras existens så fort något kommer i närheten av dom.
Jag har haft världens bästa helg med världens bästa kille.
Han hade bjudit mig på en helg i Uppsala på hotellet Scandic där han och jag första gången sov med varandra och lärde känna varandra. Uh jag vet vad ni tänker nu "Åh ni hade SÅ en massa sex där Emmy.", man skulle kunna tro det ja, men faktist, så kysstes vi inte ens förnst flera veckor efter vi hade sovit med varandra, ganska kul eller hur?.
Sen kanske Joakim som låg bredvid oss kanske hade en liten anledning till att vi inte låg men det tror jag inte. Äkta kärlek börjar inte med banka banka skrik skrik, eller hur?.
uuuuh.. mina smutsiga läsare, skäms ni inte bara just nu av att läsa det här? det är nu ni börjat ifrågasätta varför ni ens är inne på den här bloggen till och från.
Ja iallafall, jag är bäst.

André <3 Emmy.

SÅ nu har jag vart för gullig på en och samma kväll. Godnatt!
Röv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha så trekant alltså!? varför får jag aldrig vara med..? jag väljer att vara anonym för du vet varför..

2011-12-21 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0