Yo.

Jaha så nu sitter jag här.
Äntligen har jag fått mitt kära internet och dator tillbaka efter en mysig vecka hos min far.
Man känner sig lagom handikappad när man inte har dator, men samtidigt så är det jävligt skönt må jag säga.
Jag hängde mycket mer ute i friheten än vad jag hade gjort om jag hade haft min käre dator bredvid mig skrikandes efter uppmärksamhet.
Så vad har jag gjort då?
Shoppat, spelat in musik, skrivit matteprov, varit med min bror och umgåtts med vänner (jag vet! visst är det chockerande att jag ens har några!)
Så! vad gjorde jag i helgen?
Jaa i fredags skulle det egentligen blivit bowling eller något liknande med Tomas men han blev för trött för att ens dra ut. Så jag chillade hemma. På lördagen så mötte jag upp Tiffy och vi drog ut. Mötte upp Tomas och hans två kära vänner ett tag under Earth hour. Här är lite roliga bilder enjoy -

(Tusse bakis)

Så kul. Är ni glada nu? självklart är ni det.. ursch.
Min bror Micke har åkt till Miami i 6 veckor för att spela in Hollywoodfruar.
Vi hade en konversation två dagar innan han skulle åka på NK.
Jag - Alltså 6 veckor. Fan Micke det är mycket. Jag kommer fan sakna dig.
Micke - Alltså! folk pratar med mig som om jag kommer dö! jag kommer komma hem liksom!
Jag - Vem vet.. du kanske kraschar med planet, blir biten av en giftig Lama alltså.. allt kan hända!
*tystnad*
Jag - Men alltså.. fett skönt ändå att vara i L.A och Miami, du kommer ha det grymt skönt.
Micke - Ahmen jag kommer ju inte ha semester, jag kommer ju jobba 6-12 timmar om dagen. Men jag är ledig på helgerna dock.
Jag - Säg det till Elina som tvättar arslen på pensionärshemmet.

Han åkte iväg i fredags och ja, jag måste erkänna. Jag saknar honom! Åh vad gullig jag är nu eller hur? ni sprängs framför datorn erkänn.
Är sjukt avis på honom också, att han har ett så jävla nice jobb. Men hans senaste statusuppdatering gjorde att min avundsjuka sjönk lite -

HEHEHE!

Nej! nu ska jag ta ett bad och träffa Tania, sen blire kvällskurs.
BhaJJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0