>XS

Men gud! Var är hon!?
Hon den där! som skriver så rolig blogg!? vars fan har hon tagit vägeen!?!?!?!
Ja kan det vara så att hon faktist har ett liv?.. nej?.. nej..

Haha nej men okej nu ska jag inte vara sån..!
Jag har haft fullt upp med plugg, musik osv :)
Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva. Så tänker därför berätta vilken sjuk jävla dröm jag hade igårnatt.
Igår var jag hos min käre bror, sov över och drömde den vidrigaste drömmen, asså, ursch. Okej såhär var det.
Sverige hade blivit typ nya "Nazist-Tyskland". Så alla som inte var helt ariska skulle dö, och dom som var typ halvsvenska skulle skickas över till Tyskland (?).
I början var dom efter min pappa som galningar för att han tydligen var den enda som visste vars jag, min bror och min syster höll hus, han hade gömt oss på vinden i hopp om att dom inte skulle hitta oss där. Dom slår upp dörren hemma hos pappa och börjar fråga honom vars vi är. Pappa vägrade säga någonting och jag (dum som jag är) hoppar fram och säger "Men vänta nu, vi har ju ingenting vi behöver gömma oss ifrån. Vi är ju helsvenska allihop och ariska?". Nope, dom tyckte att vi tre barn skulle skjutsas över till Tyskland då typ hela min familj härstammar därifrån. Jag vägrar och argumenterar så jävla länge med dom att dom tillslut ger sig och låter mig, Micke och Elina vara kvar i Sverige, men kunde därimot inte lova något till min mor och far. Crap.
Efter det började jag springa runt på Ekerö i hopp om att hitta mina utländska kompisar som jag kunde erbjuda vinden till. Hittade bara Tania. Hon och hennes mamma kom över och gömde sig hos oss på vår vind.
Efter det försökte jag gå till botten till vad som hände alla dom som inte skickades över till Tyskland.
Jag hamnar då på i ett underjordligt fängelse där jag träffar asmånga av mina vänner.
Jag försöker gå till "grunden" till detta jävla vansinne och börjar springa runt för att leta efter "översten" på det där jävla fängelset. Jag råkar då gå in i ett rum, där dom slaktar och mördar 1/4 av alla som lever där och börjar mosa ner köttet i köttkvarnar och annat sjukt liknande. Dom tillagar sedan det manglande köttet till köttfärsås och lasagne. Som resten av fängelset får äta upp. Dom äter med andra ord upp människor.
Så jävla vidrigt.
Jag vaknar sedan upp av att Micke puttar till mig och frågar om jag är vaken.

När jag berättade denna dröm till Micke så sa han "Asså, det är en sån där dröm som får en att vilja bli vegetarian.". Ja. Så jävla sant.

Jag mår fortfarande illa av drömmen och har svårt att ens tänka på den.
Och som pricken över it så fanns det bara rester idag som jag fick äta som var, köttfärsås och spagetti.
..
a..s...f....fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0