OKEJ!!

OKEJ OKEJ! MEN OKEJ!
Vissa dagar! (som den här) så får jag ju bara för stort damp på äckliga små småttingar som snor oförtjänta pengar som istället kunde gått till en person som faktist har talang!
Och vilket sådant vider talar jag om idag då? Jo, självfallet talar jag om
Rebecca Black - Friday.
Har ni inte redan sett detta utvecklingsstörda mongo så kan ni söka på youtube efter låten eller googla skiten.
Nej, jag tänker inte länka låten till er då jag vägrar lägga upp sån skit här på min blogg.
Ni vet när man skäms så mycket att man får ont i magen, kisar med ögonen framför datorn och långsamt säger för sig själv "neeeeeeeeeeeej"? Ja, så blev jag när jag hörde/såg hennes musikvideo. Om man nu ens kan kalla det "musik". Nej. Det tycker jag inte man kan. Häst. Så därför tänker jag skapa en ny genre idag som jag kallar ImGonnaKillMyselfIfYouDontShutTheFuckUp. Rebecca Black förfyller alla kriterier för att kunna läggas in i denna kategori.
Därimot så vet jag inte riktigt, skämtar denna varelse (nej jag tänker inte kalla henne tjej/flicka/kvinna då hon inte förtjänar att bli kallad det) eller är den på verkligaste allvar seriös?
Vafan vet jag.
Det enda jag vet är att jag HATAR låten, jag HATAR texten, jag HATAR varelsens jävla face och "vänner" och jag skulle hellre äta bajs än att lyssna på hennes kommande album (sant).

Jag såg en bättre verision av låten här -
http://www.youtube.com/watch?v=zzfQwXEqYaI
Här är en person som delar mina åsikter om denna katastrof -
http://www.youtube.com/watch?v=KwdYZ3upT4c

Ja. Efter att ni har sett denna video och hört detta skrän så kan jag numer med 100% självförtroende säga att ni just i detta nu blivit våldtagna. Våldtagna i öronen och ögonen.
Jag kopierar precis vad Ioannis skrev till mig på fb -
så vi får höras senare
"....hare bra sålänge, sov gott, don't let rebecka black sneak in your dreams, if she does, shoot it, if the bullets aint silver, it wont go down, and even the boogie man will piss himself. In that case, I recomend self destruct. Dröm sött."

Godnatt. Jag mår inge bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I also hate that song

2011-04-04 @ 16:59:14
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0