Fredag. Godnatt!

Jahapp!
Så nu sitter man här. Tiffy och Jasmine -->


gick för inte så längesen!

Den här helgen blir nog chill, dom andra har vart lite för ansträngande för min del.
Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Måste bara citera Nicky ( en gammal bekant/vän som numer är med i Big Brother )
tro inte fel nu! jag hängde inte med honom direkt så efter skolan, men han var bästis med en kille jag umgicks väldigt mycket med och det blev bara så att man hängde mycket pga det.
Han sa en så jävla rolig grej häromdan på Big Brother (nej, jag brukar inte kolla på Big Brother, jag hatar Big Brother! men det är klart att man måste se det om en bekant är med, skulle inte ni det?... nej? ... okej.)
"Jag söp bort 2000 hjärnceller igår. Nu har jag bara två kvar, och dom motarbetar varandra. Och jag förstår verkligen inte varför!"
haha det tyckte jag var kul.
Japp.
Det var det för mig.
HEJ! *vinkar hysteriskt* (sådär obekvämt)

Kommentarer
Postat av: Tiff

<3

2011-03-19 @ 10:43:02
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0