WHOla!

Postat av: Jenlen
Du uppdaterar aldrig längre, riktigt tråkigt tycker jag med tanke på att du gör så härliga inlägg. Ditt tankesätt, när du avreagerar dig. allmänt om dina dagar, låtar du gillar - det är ju det vi vill kunna läsa! Hoppas att du fortsätter med ännu mer bloggande inom en snar framtid för jag kommer fortsätta att kika in.


Wow, shit. Jag trodde inte ens det var någon som gick in på min blogg!
Men ehm, vad kul!
Så länge detta inte är M.O som skriver och låtsas vara en annan pga ett visst kontrollbehov så är ju det väldigt kul att någon ens går in här. Tack så mycket, uppskattas!
Men okej! Håller med dig, ska skriva lite oftare.
Vet inte varför jag bara har slutat, bara blev så.
SÅ. Vad har hänt på senaste tiden för den underbaraste, coolaste, snyggaste tjejen i hela världen?
Jag har ingen aning för jag har inte hennes mobilnr, men jag kan länka en paparazzibild på henne -
http://1.bp.blogspot.com/_b3_7_kgd8h4/Rng7dQmJIKI/AAAAAAAAC6s/LKFuSwdtVG0/s320/sngie%2B%28WinCE%29.jpg.
Varsegoda, medans ni onanerar och runkar så kan jag fortsätta prata, för det distraherar inte mig någonting alls....... eller?
Jag har vart med massa kompisar, festat, målat, spelat in musik osv.
Min nya mobil som jag fick i julklapp blev snodd när jag var ute och festade, precis när denna bild togs -
Det var ju kul. Jättekul. Så inte värt.
Jag orkade inte bry mig då jag typ konstant har otur, så jag fortsatte festa och hade det kul tills jag kom hem och somnade på morgonen.

Idag har jag vart på Södra Latin och babblat med en studievägledare, vill veta att jag gör rätt val i min framtida karriär som Stockholms mest häftigaste tjej.
HEHE.
Asså, vadfan vet inte riktigt vad jag skriva,
Här är en bild på en groda-


Detta är dessvärre allt jag har att erbjuda för idag/kväll.
Men jag kommer skriva igen inom kort.
HÄJDÄJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0