Onda Fen.

Hej.
Idag ska jag tala om denna överkänsliga människa -

Okej.
Törnrosas föräldrar har äntligen fått sin önskan uppfylld, dom har fått en dotter!
Dom ska därför ha en stor fest i deras dotters ära.
Dom bjuder dit folket och dom tre goda feerna som ska ge tre gåvor till detta barn,
Skönhet, sång och.... BAM!
Här kommer onda fen in! släcker alla lampor, träder fram igenom grön eld och börjar härja.
"Såååå... en sån glänsande församling ers höget! jag känner mig frånstöt som inte blivit inbjuden.."
mamman till Törnrosa träder fram och säger -Ni är ej förnärmad ers exelens?
onda fen ba "Men neeeejjjj ers majestääät... och för att bevisa just deeet så ska även jag, skänka en gåva till barnet".
Sen då börjar det hela, hon säger att på Törnrosas 16de födelsedag så ska hon sticka sig på en spinnrock och dö.......... CHILL!
Asså, kom igen!
Dagen efter så flyr (självklart) Törnrosa och de tre goda feerna.
Och ist för att kanske få en tankeställare då ba "Oj, jag kanske gick lite väl långt."
Så spenderar hon ist 16 år av att leta rätt på ungen med baktanken att faktist genomföra sitt hot.
Så när hon väl hittar Törnrosa och ser till att hon sticker sig på den här jävla spinnrocken, så ska hon också fängsla Prins Philip som då skulle gift sig med Törnrosa och låter honom svälta och ruttna i en gammal vidrig jävla fängelsehåla.
OCH ALLT FÖR ATT HON INTE FICK GÅ PÅ EN JÄVLA FEST!
Alltså! Kom igen liksom! är det bara jag eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0