Måndag!

HEJ.
Nu sitter jag här och lyssnar på Snook och rappar med, sådär vardagligt liksom.
Helgen har faktist varit lugn *applåder* jag vet ! jag vet!.. tackar tackar..!
Fredag censurerar vi bort och hoppar genast till lördagen, vaknade på morgonen och sprang in i mammas sovrum där min käre syster låg däckad efter en natt av bajstvättande på pensionärshemmet och väckte henne. Vi la oss och kollade på Törnrosa som jag fick för mig för några dagar sen att ladda ner i Blueray... ?.... Men det var mysigt! jag åt flygande Kaj Kaj och Elina åt en bulle och mjölk.
Sen umgicks vi på dagen.
Sen åkte jag till Åsa på kvällen och umgicks,
alla borde ha sin egna lilla Åsa! Underbart att ha någon man verkligen kan prata om ALLT med. ,).
Sov över där och dagen efter kollade vi på en asdeprimerande film som hette -

Jag och Åsa trodde den handlade om vackra berättelser av folks öden.. MEN NEJ.
Den var FETT deprimerande! Man blev bara arg och irriterad av den!
Slutade den vackert då? undrar ni,
NEJ! det gjorde den inte! svarar jag.
Ah och sen mötte jag upp min käre far, vi åkte iväg och övningskörde då jag äntligen efter två år har fått mitt körkortstillstånd pga en hälsoutredning..
Men det gick asbra!
Jag är bäst! Typ nya Michael Schumacher!
Yee! ;D
Och sen åkte vi hem, lagade mat, kolla handboll och sedan Wallander - Hämnden och sen gick vi och la oss.
Nu sitter jag hemma och chillar. Ska åka på kvällskurs snart!
HEERS!
POSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0