godnatt!

Matte...
Är det något jag hatar så är det fan matte!!
Jag har prov om två veckor.. och jag hajjar.. Iiiiiingenting!
Noll!
Ända sen jag var liten har jag haft det otroligt svårt med just matte,
var sist med att klara ut alla bäcker, gånger tabellen failade jag alltid och folk från andra klassen grattade mig när jag har klarat ut en hel mattebok. Det säger väl allt?

Ja, hursom.. Så har jag ÄCKLIGT mycket matte att plugga nu till nästa vecka och måste fixa rätt bok tills dess!
Så Emmy!
Säg hejdå till lugnet och tvserierna och säg HEJ till Matte, stress och jobbiga ibs veckor! :(



Kommentarer
Postat av: Anders

Det är lugnt, du kan säkert fixa MVG i matten =)

2011-02-01 @ 00:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0