.


Jag nu. Fett obekväm jag är, om jag hade träffat på mig själv i en mörk gränd så hade jag sprungit därifrån ganska fort. Amen.
Jag hade tänkt lägga upp ett youtubeklipp här på en skön låt men tydligen så går inte det,
varför vet jag inte, youtube gillar väl inte mig heller. Men det var iallafall
Familjen - Det var jag.
Sök på Youtube eller Spotify och lyssna, fett skön.
Om ni vill höra en skön soullåt så ska ni spotyfi'a Jill Scott - Golden.
Den e också asskön.

Titta! nu blev det tom två musiktips!
Nu är ni allt mätta va?!
Era tjockisar!


Kommentarer
Postat av: Ali bambali som borde gå och lägga sig

http://images1.memegenerator.net/ImageMacro/5185040/Jag-vill-ha-MEEEER.jpg

2011-01-14 @ 00:41:23
Postat av: Emmy

HAHAHAHAHAHAHA!!

2011-01-17 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0