Black Swan.

Jaha, då har jag sett den.
Black Swan -


När jag såg Trailern första gången för den så tänkte jag "AWESOME! MÅSTE SE DEN!" och nej, inte pga den lesbiska scenen mellan Natalie Portman och Mina Kunis, utan pga att den på riktigt verkade bra, hade höga förväntningar på manuset osv. Sätter på den och börjar kolla. Det tar inte lång tid innan jag börja fråga frågor som "Alltså, är det här en porrfilm eller? Wth!?" "Va... v.. varför?" osv.. Manuset sög, filmen var vidrig och jag rös fan över hur obekväm den var. Började sakta men säkert fundera över om jag skulle stänga av den. Men jag led mig igenom skiten...

skulle jag vilja se den även om jag var sjuk?........ nej.
Aldrig, fyfan.
Annars då? jag har precis ätit Ananas och kollat på brännskadade offer.
Det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0