Tyskland, sex och jämställdhet.

Okej.
Ungdomsmottagningen. Bra skit. Jag åker dit vid lunch tid för att snacka om att jag behöver ett nytt recept till mina p-piller.
Kommer dit, börjar babbla och får ett recept. Dock ser barnmorskan obekvämt skeptisk ut men tänker inte mer på det. Går ner till Apoteket där dom meddelar att allt från Tyskland skickas fucked up just nu så mina p-piller kommer inte in förnst om några månader. Nehe säger jag och går tillbaka. Springer upp tusen trappor (då ungdomsmottagningen har fått för sig att ligga högst upp), knackar på och säger "Hej, Tyskland vill inte att vi i Sverige ska ha p-piller.". Hon ställer sig upp, förstår direkt vad jag menar och säger "Ja, Jag misstänkte det.". Jag frågar om det eventuellt finns något annat preventivmedel jag tillfälligt kan använda tills Tyskland bestämmer sig för att börja dela med sig av deras guld till gåva igen. Nej säger dom. Eller asså visst, dom sa inte nej men dom sa "Du har två val (då jag inte kan käka alla p-piller pga att min kropp e cp som sagt) och det är antingen P-ring eller P-stav.". Eftersom jag inte vill skjuta upp nått i fittan och behöva dra ut skiten var tredje vecka så lät P-stav ett behagligare val då jag både vinner på det rent ekonomiskt men också rent vardagligt då jag inte behöver fokusera på tider osv. Men är dock otroligt skeptisk då jag verkligen HATAR sånt. Har aldrig någonsin velat ha P-stav. Jag vill fortfarande inte ha P-stav! Men jag vill förfan kunna knulla utan att få äcklig avkomma som sabbar min sexiga kropp och kräver både mat och uppmärksamhet 24/7. Parasitvarning. Så vad ska jag göra? ah det får väl bli en jävla stav då.
Jag hade inget annat val. Och eftersom att jag har mina magbesvär så tog dom i princip beslutet åt mig då dom tyckte det var ett mycket bättre val för min hälsa.
Jepp.
Så! efter bedövning, instickning och illamående ser jag nu ut såhär -
Vad behöver inte vi tjejer offra för att ens bara kunna knulla säkert?
Och dagen blev ju inte behagligare då jag var tvungen att plugga matte i tre timmar på kvällskurs. Illamående och helt jävla ofokuserad.

Och detta får ju självfallet mina tankar att börja tänka i andra banor.
Jag och Ali snackade lite snabbt igår på telefon angående vad vi tjejer behöver gå igenom för att ens bara se mottaglig ut för vårt sexuella byte. Samtalet började med att Ali klagade på att han behöver raka sin haka.
Han klagar att det tar lång tid och att rakbladen blir lösa snabbt. OJ. NEJ! HERREGUD!... Okej. Nu är det såhär, vi rakar - fittan, armhålorna, benen och noppar våra ögonbryn. Vi sminkar oss, fixar håret. Går i tighta kläder, har högklackat och som pricken över i't sprängs någonting inom oss varje månad som gör att vi en vecka går runt och blöder, mår illa, har ont i huvudet, blir sjukt sugna på sötsaker (som då INTE är en bra grej då typ alla tjejer har dålig ämnesomsättning som tex jag) och får humörsvängningar. Det ni killar behöver göra, i princip, är att duscha, ta på er deo, raka er, ruffsa till håret i vax och voilà! ni är klara för utgång! medans vi kvinnor behöver gå igenom ovanstående procedurer så att ni män ens ska kunna lyckas med att få upp den.
Så detta får ju mig självklart också börja tänka på barn.
Ett stort antal killar blir otrogna när dens respektive blir gravid eller har varit gravid då kvinnan oftast går upp i vikt, inte känner lika stor sexlust osv. KONSTIGT ATT VI KÄNNER SÅ!? WTH! ni planterar ett obekvämt stort frö som inte ens ryms ut från vårt underliv med eran kuk som sedan får växa i nio månader i våra magar, som då i sin tur gör att man äter extra mycket då man äter för två, spyr, kan inte skita rätt och har massvis med andra besvär. När vi väl skiter ut ungen i timmar av skräck och skrik av lidande då ungen spräcker sönder vårt underliv så gråter ni i någon sekund av lycka och förklarar med spräcklande röst er kärlek för en. Sen efter några dagar så övergår det helt plötsligt till vardag. Vi har svårt att gå de första veckorna och har exremt ont och är som sagt överviktiga, har fått stretch marks och förstört underliv.
Ni finner självklart inte detta så otroligt attraktivt och börjar då i följd att börja komma in i banorna på att vara otrogen. När ni väl blir upptäckta så skyller ni på ovanstående.
FFS!
Gör det själva då förfaan om ni nu ska ha den inställningen. Vad var det ni behövde göra nu igen i graviditetsprocessen? ahjuste! that's right! knulla oss. Åh gud så obekvämt!
Så jag tycker ABSOLUT att det ska uppfinnas ett preventivmedel för killar, utan tvekan.
Så vi för en gångs skull kan luta oss tillbaka och njuta satan av sexet ni har att erbjuda oss utan äckliga och vidriga följder som kan medkomma om vi inte käkar p-piller, har p-ring, p-stav, hormonspiral, kopparspiral, minipiller, p-dator, p-plåster, p-sprutor, pessar, Östrogenfria p-piller osv.
Så, kvinnor -
JUSTÄHH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0