Tisdag?.. Måndag?...*kollar*.. Tisdag! :)

WHOLA!
Sitter här efter en lång dag av mattepluggande och kollar på finalen av The Bachelor på TV11.
Awesome! Han håller just nu på att dissa en av de ena brudarna med ord som "Du är så vacker, jag har blivit förälskad i dig, jag älskar dig... MEN!" hahaha! Medans hon bara står och asbölar... Hahah varför skrattar jag? vad hemsk jag är ! hahah :D
Efter detta avsnitt ska jag kolla klart på Top Model som jag laddat ner >:D
Stefan och mamma sitter och babblar ute i vardagsrummet... dom planerar säkert ett rån på swedbank eller nått!
Haha nejdå, mamma jobbar där så det är lugnt........................................elleeer?
hahaha ;D
Nein ! Nu ska jag ... kolla vidare på The bachelor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0