Sten och Yium!

Ikväll! Ikväll gott folk så har jag svårt för att sova!
Varför undrar ni?
HÅLL KÄFTEN! skriker jag och håller för öronen.
Nej men, jag vet faktist inte riiiktigt varför, I think I have allot of my mind, precis som hororna säger när dom strosar längst stockholms gator i hopp om att hitta sin lunch.
Därför mina vänner, hade jag tänkt att prata lite med er, ikväll.
Så hämta nått varmt och dricka så ni kissar på er ikväll och sätt er nära Emmy så ska hon berätta en saga för er som går på improvisation och fantasi.

Jag har som regel nu att jag icket ska radera någonting jag skriver, som faktist då är ett ganska farligt moove av mig då jag har tendensen att skriva/tala innan jag tänker... Så detta blir nog kewl.
Okej *Harkel*

Det var en gång en ensam gammal gubbe vid namn Sten. Sten hade länge önskat sig barn, men hade inte hittat något frivilligt offer att skapa det med (jag anser att kvinnor är offer när det kommer till att gå runt i nio månader utan att kunna skita rätt, man spyr, man har sömnproblem, man blir sparkad now and then och när man väl skiter ut ungen så förstör man sitt underliv, får bristningar för livet och som pricken över i't end up's as an overweight person. ).
Så han vandrade omkring sena nätter, ja ni vet som den där Jack the ripper gjorde, omkring Londons gator och bad till sin egna träkamel som han gjort alldeles själv i 4an som en liten pojkspoling att något skulle hända.
Han sätter sig ned på en parkbänk och suckar, han lutar sig tillbaka och märker något i ögonvrån. Det är en ekorre! som håller i en tidning, han sträcker fram tidningen, i samma sekund som Sten försöker ta tidningen slår ekorren bort Stens hand, gömmer tidningen bakom ryggen och säger "ah!ah!aaah!" och pekar mot Stens ficka och vinkar "hitåt" med handen. Sten ger honom det han har i fickan, en gammal korvbit han hade haft sen bion i förrgår men som han glömt bort att slänga. Ekorren ser nöjd ut och ger Sten tidningen och springer iväg. Sten öppnar första sidan på tidningen, det handlar om internetshopping. Han får genast en ide, han ler och springer hemåt med raska steg. När han kommer hem, slår han upp sin laptop och skriver "Barn för bra pris, helst rea" på google och får till hans förvåning upp ovanligt mycket uppmanande länkar.
Han ser att man kan köpa barn via internet "UNDERBART" tänker han.
Han hittar genast en pojke han blir alldeles förälskad i, han heter Yium Uimm, han trycker på "lägg i varukorg" och ler.
Två veckor senare så knackar det på dörren. Sten öppnar och möts av en söt stor blick. Det var Yium Uimm.
Stens ögon vattnades upp och han började le.
Men sen får han genast en uppenbarelse, han gillar att vara ensam, han har trivts med det sen han var 14 så varför skulle han ens vilja ha någon äcklig unge som drar liv, tid och engagemang ur honom som en parasit om dagarna? neh, då är det ju likabra att han äter ostbågar framför top model och dricker sina vinflaskor utan att behöva kallad "alkholistpappan" på Yium Uimm's framtida skola.
Så han smällde igen dörren fort och låste, pustade ut och tänkte "Whow.. det var nära."

The end.

Ah där tog den slut för jag har ont i min arm, jag har typ sträckt den eller nått.
Nu ska jag sova, godnatt gott folk.
Välsigne er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0