Hej.

Back from Jakobsberg.
Hade skitmysigt igår med Helena och på kvällen kom Ali förbi.
Vi hade asmysigt.
Sen ramlade Mor och Stefan in fulla kl 03:00 på kvällen, haha ganska kul.
Jaja.
Har vart och hämtat ut Com Hems tv box och har försökt installera det nu, funkar fan inte.
Jävla skit. Skitgrej.
Som dom säger på reklamen "Snabbt, Stabilt och jättejättebra." håll käften säger jag åt det. Gå och lägg er.
Lögnare!
Fyfan.. Fyfaaan!
Nej  men, jag får väl ringa min bror i hopp om hjälp, men eftersom att man aldrig numer får tag i honom så är jag skeptisk.
Jaja, nu ska jag........ äta min middag. Banan och nutrilette shake. M. Kul. Mums.
Fyfan.
Jag bjuder på en random bild -
Han ser så hoppfull och glad ut. Ungefär det jag behöver just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0