En sann historia.

Emmy kommer hem efter att ha pluggat kvällskurs.
Hon bemöts av tystnad, inget svar på hennes "Hallå jag är hemma.".
Hon går mot toaletten och ser att allt som har stått i badrummet som tex tvättkorg, tvättställ, tandborstar, hårspray ja praktist tagit allt står utanför toaletten. Hon kikar in och ser sin mor helst fruktansvärt förstörd. Hon har massa verktyg spritt runtomkring sig och är rosenröd i ansiktet, hon kollar på mig med en galen blick och jag frågar "Varför svarade du inte när jag ropade?" hon svarade "jag hörde dig inte.... jag spolade vatten".
Emmy blev lite chockad då hon inte hade hört något vatten när hon steg innanför sitt hus. Men hon nickade med och gick för att värma mat.
Hon värmer sin mat och sätter sig ned framför tvn. Hon börjar äta då hennes mor börjar avreagera sig med ord som "URSCH" "BLÄ" "FYFAN" "URK" osv..
Hon sticker ut sitt huvud från toaletten och säger "Vet du vad jag har hittat i våra avlopp !?"
"Nej" svarade Emmy. "Jag visste fan inte om det levde" säger Emmys mor "Tyst!"sa Emmy jag "jag äter!" utbrast hon.
Efter Emmy ätit upp sin mat börjar de båda disskutera angående obehagliga dofter som förekommer när man städar grundligt och renar ställen som människan icket bör få besöka då det liknar helvetet själv.
Emmy säger "Ja ibland när man städar så önskar man ju att man hade..... hade en sån däraaa.."
Mamman rycker in och avbryter
"En kines!"
Det blir tyst ett tag "En kines?" säger Emmy. "Va!?" mamman svarar "Ja, dom är ju nogranna, arbetsvilliga och ambitiösa!". Det blir tyst åter igen. Emmy säger "Nej jag tänkte snarare på gasmasker men okej.. kineser...".

Just nu, går Emmys mamma runt och sjunger "I dont wanna smeeell you anymoore" i chocktillstånd och Emmy försöker vara så lugn och normal som möjligt så att hennes mor inte psykar loss och behöver akutpsykvård.


Nej men på riktigt,
jag kom precis hem från matten och mamma rensar/städar badrummet.
Matten gick bättre idag, jag ägde dom på bråk och negativa tal YEAH!
Smell ya'll later hoes!
(en liten ordvits med tanke på ovanstående)

P.S -

Vadfan är det här?

Kommentarer
Postat av: Tiffany

HAHAH! komiskt att hon säger en kines! Du sa ju härom dagen att du var vän med 2 st från facebook! ;) Undrar varför nu...! Dim mamma vill att du gifter dig med en utav de ;)

2011-02-09 @ 12:31:42
URL: http://vonique.blogg.se/
Postat av: Emmy

HAHA jamen eller hur !? haha vafan liksom!

Haha ja! Coincidence? I dont think so...

2011-02-11 @ 14:25:58
URL: http://etheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0