yeah

Så. Här kommer en bildbomb av .. eh.. randomsaker.
Nej men de tre första bilderna är ett litet smakprov av vad jag börjat fixa i köket, har målat om väggarna från äckelgult och någon äcklig jävla blomrand upptill till bommulsvitt och sen en skål med... en.. lysande.. klump i sig.
Ja, bilden efter det visar jag min ståtliga nyköpta skål. 20 spenn, fynd? YES.
Ja, sen kommer den eftertracktade hyllan, som jag hittade nedslagen, förstörd och exposed borta vid älvnäs ängen som jag adopterade och fixade till.
Sen kommer den omtalade klockan jag skrivit i föregående inlägg. Visst varen snögg? oh yeah. Så, nu har ni fått nog för idag. Imorgon kommer min käre mor hem från Spanien så jag ska städa huset nu, fixa tvätten osv -.-..
och efter det ska jag ta ett bad.. och det tänker jag fan inte ta bilder på...... eller? ö,Ö!
Men eh.. på återseende! .......eller? ö,Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0