Kant.


Godkväll era livliga själar som går döden till mötes för var minut.
Jag har, liksom många äldre män strävat in mot ett mörkt moln såkallat 60 års krisen..
Jag må medge att mitt yttre fortfarande tilltalar ty de ytterst sällsynta skönheter som liksom mig, börjat vandra in mot de senare tider. Men! bara för att jag må släcka törsten för en vacker piga så stillar inte det min hunger efter yngre dagar...

Hur som, så är detta anledningen till att jag hållit mig distanserad från denna såkallade "blogg" värld.
Jag gick med mina gnagande besvär till min käre gamle vän Alle -


Vår konversation löd som sådan-

"Alle, jag behöver ty din hjälp att släcka min åtro efter att få tillbaka mina unga pojkår.."
-MWWHLLL..MWLLL..MMMLLL..MWWW!!!
"Jag förstår.. Men jag vill så gärna acceptera vad mina dagar börjar leda till.. Men ty finner mitt undermedvetna streda mot min logik.."
-MMMWW..MMWWWWHH..MWW..MW!!
"Jag vet Alle.. jag vet.. Men tror du verkligen att svaret är så enkelt?"
-mmmMMMMWW!!!
"Ja självklart. Jag ska gå till väga efter dina förslag och se om jag i slutändan finner den lycka som jag så innerligt suktar efter.."

Jag lovar att hålla ers högheter uppdaterade inom kort om Alles förslag hjälper min vilsne själ.
//Kant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0