Gröna fingrar? tveeek!

haha åååh fan vad dum jag är ibland..
Jag gick till Träkvista torg idag och skulle köpa färg till vårt kök. Så går jag in och dom ba kollar på mig, jag ba "Fan vad mörkt ni har det här inne!". En gubbe bakom disken som hade sett fett förvirrad ut sen jag kom in sa "Ja.. vi har stängt.".
Så blir irriterad då jag inser att jag måste komma tillbaka imorgon. Ursch. Så jag går till Snickeboden för att kolla om det finns nått kul. Dom hade också stängt, även fast klockan var 14:18 och det stod att dom skulle stänga 15:00 på lördagar? jävla lögnare.
Så jag gick in i konsum, fråga mig inte varför, vet inte själv vad jag möjligtvis skulle hitta för roligt där. Men jag hittade faktis blomfrön! så jag gick insane och köpte blommfrön för 300 spenn. Sen köpte jag en säck med planteringsjord på 50 liter. Inser när jag ska röra mig därifrån att, fan, jag har ju ingen bil. Så jag är tvungen att bära den där jävla säcken. Jag har svart skinnjacka, svarta jeans och en tung väska på mig. Men vafan gör man? När jag väl var hemma efter två rastpauser, så var jag helt genomsvettig. Hahaha, men det gick bra.
Jag har gjort en fett fin rabatt nu. Sådeså. Hoppas fan på att dom där jävla blommorna bara blommar nu, annars blir jag ju inte liite hysteriskt arg.
Har ju fan lagt pengar på skiten också.
Jag krattade också tidigare idag, fett duktig trädgårdskärring!
Morris ligger bredvid mig och snarkar. Mysigt. Jag borde faktist ta ett bad då jag har fått bett över kroppen idag. Varför och av vilken hitlerinsekt vet jag ej. Men jag misstänker ändå att den kan vara kvar någonstans i mina kläder och smyger runt..
Visst är jag mysig!?
HEJDÅ. Jag kanske fotar min rabatt imorgon för dom som vill se. Och kanske nått annat kul!
Jofan! jag kan ju fota min klocka som jag köpte på Stenhamras loppis som jag slipat och lackerat? JA FAN det vill ni se! oj oj oj vad ni är förväntansfulla nu! herregud ja!
Godnatt!
Ps- för att det här inlägget inte ska bli allt för tråkigt slänger jag in en bild på en asläskig bebis -

your welcome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0