Godkväll.

Hej.
Imorgon - Mor ffsssssh från spanien! välkommen!
Dagen efter det - träffa björn kanske? eller? älg.
Dagen efter dagen efter det - Jag fyller år! yeeeiiiiihållKÄFTEN! jag vill inte fylla år. Jag vill inte bli äldre. FYFAN, Sill typ.
Dagen efter dagen efter dagen efter det - Åka till Uppsala med Joakim mf, sova på hotell och fira Valborg.
Dagen efter dagen efter dagen efter dagen efter dagen efter det - Söndag! Hemresa och antagligen firande av min födelsedag.
Nu ska jag försöka sova, Jocke har verkligen suktat mig till att bli våldgästat med skräckfilm och mat.. mat?
men ack och ve! Mina tider är bokade för sömn de närmsta timmarna.
Fan jag börjar ju prata som Kant.. han infuerar mig för mycket.. Borde sluta hänga med honom, Damn att han har så mycket stålar som håller mig kvar!
Jaja!
Nu ska jag sov..
!!!
W...t..?... Hur.. asså.. vilka är..?.... äsch skitsamma..
Äldre these days alltså..
Skitsamma nu börjar det här inlägget spåra ut. Jag måste nog logga ut innan fler våldgästar min bl..

MEN VADFAN!? OCH VEM FAN ÄR DU!? OCH VADFAN BETYDER ENS DET DÄR!?
Nej nu måste jag logga ut innan någon annan tar över...

Mehn!... ååh... *suck*.. >.<...
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0