Fyfaaan!

Jag såg precis på efterlyst. Mordet på Christian Larsson från bollnäs får mig på riktigt att må fysiskt och psykiskt dåligt. Jag är ganska härdad när det kommer till mord då jag väldigt ofta kollar på mordprogram, men det här mordet alltså.. jag vet inte om det kanske är pga att jag har vart ganska illamående idag och är väldigt känslig, eller om det här bara är ett sånt jävla SJUKT brott.
Tre ungdommar bryter sig in hos sin "kompis", börjar misshandla honom direkt med hammare och andra trubbiga föremål, när christian inte har någon energi kvar att ens kunna röra sig så bär dom honom in i badrummet. Där sticker dom honom med kniv i magen flertal gånger och också i ryggen.
badet fylls med blod och rinner över. När han tillslut har förblödit och lidit till döds så bär dom ut honom i hallen, lägger honom i en påse och kör ut honom i skogen. Dom styckar honom medans dom skrattar och hånar honom, en av killarna hugger av hans huvud medans han säger "Kicken, vad hände med huvvet?" och skrattar.
Sen tar han upp Christians huvud i håret medans han fortsätter skratta, tar en hammare och slår ut hans tänder. Han lägger tänderna i en av killarnar Marlboro paket och ger skrattandes till honom.

Alltså... alltså.. jag har knappt några ord. Jag är otroligt illamående och får en panikkänsla i kroppen av det här mordet, det är så jävla twistat.. asså... herreguuud... Och det sjukaste är, att killarna som har begått detta äckliga vidervärdiga brott är mellan 18-19 års åldern och är HUR NORMALA SOM HELST, dom är som ALLA andra i deras åldrer. Dom gick på sporter, var ute med kompisar osv.. asså helt normala aktiviteter, ingenting misstänksamt alls.. Ja dom ser tom bra ut som ni ser -
Dennis Jonsson
JJohan Flykt
& Andreas Clarström

Det är nog det som har fått mig att bli mörkrädd i det här fallet. Tänk er, det kan vara VEM som helst..
ååh jag dör.. fyfan.. :,(

R.I.P.

Kommentarer
Postat av: Hannes

Sjukt att tycka att mördare ser bra ut "asså".

2011-06-18 @ 01:57:33
Postat av: NAVYSEALTEAM6

vilka as............nästan så man vill införa dödsstraff !

2011-06-18 @ 11:12:27
Postat av: -

Dödsstraff borde redan finnas i Sverige för sådana här brått. Jag håller även med Hannes, att man i efterhand kan tycka att en som man vet är mördare ser bra ut. Och dessutom säga det?!

2011-06-19 @ 01:15:49
URL: http://-
Postat av: Natalie

Det här är så himla hemskt, hittar inga ord. Speciellt eftersom jag en gång i tiden "kände" Andreas... Vi var "ihop" typ, men har aldrig träffats eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Men vi snackade på msn med cam och i telefon och allt som fanns då. Jag minns honom som världens snällaste och jag mår illa när jag läser allt som har hänt.



Jag hittade ditt blogginlägg nu när jag satt och sökte på styckmordet. Har inte fattat för än just precis nu vad han hade gjort. Bara läst massa på facebook om att alla saknar honom och att alla "önskar att allt var som förut". Så eftersom jag var så nyfiken så sökte jag på hans namn på google och då kom alla tidningsartiklar och din blogg upp. USCH!!!

2011-09-22 @ 14:18:32
URL: http://nataliebrynolfsson.devote.se
Postat av: Janne

Jag har aldrig röstat på något parti men det har ju berott på att det inte finns någon som står för det som jag gör, inför dödsstraff så kommer jag så gärna att rösta direkt och till er alla som inte vill ha det så tänk efter riktigt noga för det kommer att upprepas med mord eftersom straffen här i Sverige tyvärr ligger på blöjnivå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2012-03-10 @ 21:54:01
Postat av: Emmy

.... Dom två första kommentarerna i detta fält måste jag bara svara på.

Jag skrev att jag tyckte dom såg bra ut pga att ge en poäng, det jag menar är att tom jag skulle kunnat fallit för en sån här kille ovetandes om att han var en mördare.

Tycker jag att dom ser "bra" ut efter jag har vetat vad dom gjort? Nej. Tycker jag dom ser attraktiva ut? nej.

Det är sjukt hur många människor det finns där ute som missuppfattar det man skriver eller bara är allmänt arga och behöver kasta ut det på någon oskyldig jävel.

Skaffa er ett liv era jävla möss. Gå hem och ät ost.

2012-03-20 @ 18:32:51
URL: http://etheory.blogg.se/
Postat av: Emmy

Janne- Jag håller med!!

Natalie - Jag lider med dig. Jag kan inte ens tänka mig vad du går igenom! du behöver inte förstå det, bara acceptera det och gå vidare. Bamsekram!

2012-03-20 @ 18:35:00
URL: http://etheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0