Eh, typ.. Söndag? öh?

Yeah, i know.
Jag lovade er en bild på min klocka och min hylla men lägger ist upp låttexten och youtubelänken till låten "Fullbordat samlag".... heeeh....... sorry.
Om jag ska vara ärlig så sket jag FULLSTÄNDIGT I ATT TA DOM DÄR JÄVLA KORTFAN****** nej men, jag har faktist haft asmycket för mig idag och har inte haft tid.
Jag vaknade astidigt, gjorde mig i ordning, drog till träkvista torg, köpte färg. Gick hem. Målade köket. Min älskling Tiffy kom över och höll mig sällskap, vi gick en promenad också och satt i solen ett tag och snacka, vi mötte på Najma som var ute och vandrade också. Nuajs.
Min mamma har iiingen aning om att jag målar om i köket... HEHE <:D ( dont try this at home kids ).
Dock börjar jag få panik, för jag valde bommulsvit som färg. Men nu inser jag att vårt kök ser ut som ett sjukhus..
men eeeh hehehEHEHEH*nervöst skratt* det blir nog assnyggt när allt är klart och jag hänger upp tavlor och grejer.. vi får väl se.. å herregud.
Jaja, nu har jag ätit middag och är hur jävla seg som helst. Morris ligger bredvid mig och snarkar, som vanligt. Jävla mongokatt. NEEE HJERTA PÅ DÄJ MORRIIISS! ...
Eeeh.
Ja.
Nej.
Så.
Eh?
Ni kanske får några bilder imorgon, tills vidare underhåller jag er med dessa två helt random slumpmässiga bilder på mig från FB -

Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0