Bad, ljus och whitney houston.


Som rubriken lyder, bad, ljus och Whitney Houston är vad som gäller just nu.
Man skulle ju kunna tro att det här är en grej man gör på en söndag då man är helt slut efter en helgs rockande.
Men nein, jag var med några killpolare igår hemma hos mig och babblade till morgonen.
Så gick vi och la oss när det ljusnade ute.
Så sov vi knappt en timme tills vi gick upp.
Idag har jag vart en liten stund med syrran, sen har jag bara varit allmänt död. Jocke har ringt och väckt mig två gånger bara idag.. Dom vill att jag ska dra till Hässelby men glöm den säger jag. Jag är äckligt trött. Haha.
Nein, nu hoppar jag i badet!
Fredagsmys hundranittio på g!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

mys :-D

2011-04-23 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0