Ångest.

Jag drömde att någon som gick i min parallelklass i nian spydde bajs på en buss pga att AC'n fick honom att må illa. Jag fick SÅ stor lust att skriva till honom på hans fbwall "Varför spyr du bajs i buss pga AC'n?" när jag vaknade imorse. Men jag vågade inte då jag knappt känner honom.. skulle nog stämplats som ett psyko. Haha!
Well well, jag var i Bromma Blocks idag med min älskade Tiffy! <3 De va nice, Köpte en aaaasnice korsett ,)
Ah juste fan, så jävla pinsamt. Innan jag och Tiffany åkte till Bromma så våldgästade vi Tania som jobbar på ICA i ekerö centrum. Så går vi ner mot hamnen, och medans vi går så tar Tiffany massa fula kort med sin kamera. Så visar hon bilderna för mig medans vi går, så säger jag "Jävla CP!" och precis då så vänder sig en tjej som gick framför oss om snabbt och såg arg ut.. och det var en tjej som led av Cerebral Pares, hon trodde självklart att jag sa det mot henne.
Jag fick en så stor chock så jag stannade bara till medans hon gick vidare. Tiffany började asgarva och jag typ stress skrattade, men jag hade så jävla dåligt samvete, och har fortfarande dåligt samvete och vääärldens ångest. Önskar att jag typ kunde säga till henne att jag inte menade henne! men det är ju försent nu liksom, ååh ångest..
aja
HEHE
pusspåernuskajagsova,jagharmatteprovimorgonsåmåstefåminskönhetssömnmenförstskajagtaettvarmbadhejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0