28 April.

Hej mina undersåtar.
Idag är ingen vanlig dag! för idag är det Emmys FÖDELSEDAG!
FUCK YEAH!
nej men, jag fyller år idag :)
känns inte bra att bli äldre :)<-stelt ångestsmile.
Men jag har haft de så bra som möjligt idag!
Väcktes av mor 6 imorse och fick en asfräch fruktsallad på sängen.
STÖRT fint väder, tack gud för att du visar din uppskattning över din bästa skapelse!
Jag har gått långpromenad med Tania, vi end'ade up viden brygga med världens finaste utsikt.
Så där la vi oss och sola aslänge och pratade om allt mellan himmel och jord.
Sen kom jag hem, tog en dusch och så kom Tiffany över! Så grillade vi och snacka,
dock mådde hon inte prima så hon åkte hem nyss typ.
Nu ska jag ha packa för i helgen ^^!
Hoppas eran dag har ägt lika mycket som min! och att den fortsätter så till sent på kvällen :)
Pussar och kramar! *kastar massa kärlek*

Jag innan jag gick och mötte Tania, ei! shecka! jag har tom gjort mig fin å grejer!
Läppstif och.... och.. ah! hahaha :D
fan vad ljust hår jag får mot sommaren :/ jävla albino ju. WELLWELL!
ENJOY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0