uppdatering för er som vill veta.

Mysig helg ? svar ja.
I Fredags - Stenhamra med Caroline olsson,
I lördags - Först stan med Tiffany och Fredrik och shoppade och jag piercade tungan, sen mötte jag upp Far och Mait på brommaplan, åkte till Norrtälje och hälsade på Farfar. Kom hem halv 8, duschade, lagade mat och mötte sedan upp Åsa vid Statoil, hyrde film och gick hit. André och Boding kom förbi på en cigg (nej, jag röker/rökte inte.). Sen fjollade jag och Åsa oss till 3, gjorde oss i ordning för att sova, bäddade båda sofforna och skulle precis slockna då jag fick ett underhållande fyllesamtal - Haha.
Vaknade av att mor kom hem, vi gjorde oss då i ordning, släppte av åsa som tog bussen hem, gick och röstade och nu sitter jag hemma och tar det lugnt. Seg som fan.
Nu ska jag kolla på tv och slappa tills det snart blir middagsdags och sedan valvaka, wwwoooaaaahh!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0