god....kväll?

Hej.
Idag var jag i stan.
Vad trevligt skriker ni i kör.
Jadå, det var trevligt.
Köpte en cardigan,
mascara,
sminksvamp,
rött läppstift,
Titta så rött det är -->

WOAAAH JÄTTERÖTT skriker ni i kör.
Jadå, det var woah jätterött.
Och vilka fina höga strumpor skriker ni också.
Jadå, dom är jättefina. Jag är stolt över dom.
Sen köpte jag också ( självklart ) en pago,
som jag sedan råkade spilla över den nya cardigan.
Så nu ligger den i blöt.
Käften.
Visar den när den har torkat.
Käften.
Nu ska jag ta ett varmbad,
och sen kolla på spökprogram med mor min.
Hej.
Då?
nej.
Hej.
Bara Hej.


Emmy lämnade också kärlek på gröna linjen idag.
( tidningen var min, så nej, jag går inte runt och kysser random tidningar )
Lämnade den lite fint sådär mot fönstret.
Undrar vem som hittar den.
HEHEHE. 


Kommentarer
Postat av: Tiff

uh, i like it! red is hot

2010-09-20 @ 18:08:14
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0