fi.fa.fum.


Såhär snygg vaknade jag igår.
Snygg Elvis frilla.

Jag drömde att du och jag ali! Gick in i en butik för att du skulle visa din skola,
så när vi kom in, försvann du, och så helt plötsligt var jag i ett hus där två killar skulle våldta och mörda mig.
Tack Ali, din lilla smitare.
Men det är lugnt, för innan det fick jag och Johanna Dolk peta på Ashton kutcher's ansikte samtidigt som han såg sjukt obekväm ut. (jag minns tom att jag sa "YES! jag petade på hans tand!" samtidigt som johanna petade honom i ögat )
Så hela drömmen var ingen mardröm..



GISSA VAD JAG ÅT TILL LUNCH IDAG :D:D:D:D:D:D ??

..
Jag lär ångra det här inlägget.
..


Kommentarer
Postat av: ali

Hahahahaha, illa ;/

men...skulle aldrig hända

2010-09-29 @ 13:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0