Barn.. progam?

Jag hör hur två män stönar som om att dom hade grovt sex,
sen så pustar dom ut efter en stund och det blir tyst.
Den ena säger till den andra - "Ja där ser man, det brukar ju vara du som svimmar!"
-Ja fast med lite hjälp klarar jag mig gott och väl.
Sen hör jag en tjejröst som säger - "så du klarade av Oscar trots allt?"
-Ja med lite hjälp av min odödlige vän så klarar jag det mesta!
Sen skrattar dom och det blir tyst.
Jag, som ligger och vilar, vänder mig om och kollar på tvn och undrar vafan det är som visas,
så är det något konstigt barnprogram med vampyrer.
Så ser jag en tjej som vaknar ur en säng och säger
"Vilken konstig dröm jag hade!"



Indeed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0