Hehe, hej.


Gårdagsbild.
Jaha, jävlar vad längesen det var Emmy skrev någonting i sin blogg tänker ni.
Och ja, det stämmer. Ni är genier!
Jag har mått bajs, mått bra, gjort ingenting, gjort allt m.m.
Jag vet inte riktigt vad som är senaste nytt dock,
På torsdag ska jag tillbaka till Fridhemsplan och spela in mer musik.
Och istället för att hoppa mellan låt och låt så ska jag försöka fokusera på en av dom så jag åtminstonde har en klar låt att lägga upp någonstans,
Men det är så många, man vill bara ha alla klara, om ni förstår hur jag.. tänker.
Neh.
Skitsamma.
Idag, nu, mår jag illa.
Jag ska chilla lite och se om jag mår bättre mot kvällen.
Älskade måndagskväll.
BLÄ.

En fin bild på Morris som jag tog idag:
Ha det så bra.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0