Halloween.

Ja! Vafan! Det är Halloween!
Helvete vad fort tiden går!
Igår var jag lite på dan med Diana och sen kom Ali,
Vi skärde pumpa och såhär fin blev den -

Yyyyepp! det är Pedobear ;)
Egentligen har det hänt massa saker sen jag sist skrev,
men jag pallar inte skriva hela tin.. Typ.
Ska äta död pippi och kolla klart på "The Elephant Man" från 1980 (en film om Joseph Carey Merrick's liv) , svartvit ASCOOL film.
Om inte det låter kul, så är Anthony Hopkins med, om ni då bryr er om att se den kanske?..
Nehe inte det heller.. okej,
Det här då! -

Jasså nu reagerade ni allt!
Era äckliga vider.
Nej men, asså, filmen är bra, jag rekommenderar den! :)


Just nu ser jag ut såhär,
Ska till Gälstaö på röj.

GLAD HALLOWEEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0