YEPP!

Jag fick barn idag!
Yeeepp.. så sant som sagt!
Helt jävla galet, ena sekunden vaknar man, vrider sig i sängen och ser små söta kaniner som äter muffins och kladdkakor på rosa moln hoppa omkring runt en,
andra sekunden så ser man helt plötsligt hur kaninerna förvandlas till hemska monster som biter huvudet utav småbarn, dricker dess blod och går på rakblad..
Hursom, jag hittade denna bebis när jag kollade mig själv i spegeln imorse..
Varsegod, Have a look:


ÅÅH!!! JAG VET!! URSCH!!! URSCH TÄNKER NI!!!
JAG VET!.. en sån äcklig jävel.. ful som stryk är den också.
Och som tack över att denna parasit får bo på min hy och livnära sig på mina orenheter så får den samtidigt mig att se fyhelvetesfulut också.. Kul.. fint.. Tack.
Äckelhorbarn.

För att kompletera denna bild och känsla som jag precis gav ut så tog jag strax efter denna bild som förhoppningsvis kompleterar en bråkdel iallafall -


Visst ,
jag vet, jag är inte assöt på den här bilden, men den är för i helvete bättre än den ovan...

Heil Hitler och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ali

Alltid fin <3

2010-11-14 @ 13:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0