Yepp.


Här har jag inte skrivit på länge, whats up med det liksom?

Aja, hur som, angående föregående inlägg så ska jag berätta vad jag fick för mig att göra.
Gick in i mammas rum och ba "fan va fult det är här" så jag monterade ner hennes säng, bar ut trämadrasserna osv.
Monterade tillbaka allt och gjorde fint, möblerade om osv.
Hon uppskattade det, kunde inte skriva det tidigare utifall att hon skulle av någon sjuk anledning få lust att läsa min blogg, eh?
Annars då?
Var med Ali igår :) skitmysigt!
Mådde lite dåligt under dagen men fick vila i hans nya underbara säng.
Vi satte på en film och jag somnade på stört typ.
Illa.
Sen blev det fett med drama igårkväll också pga ett visst ex.
"Jag är inte kär, jag vill inte ha personen tillbaka, men jag tänker inte sluta höra av mig.
Jag vet att jag är psykiskt störd, det är jag gott och väl medveten om! (så varför söker du inte hjälp?)"
Det slutade sen med att personen hotade med att döda mig och denna andra person som det handlar om,
så det blev en polisanmälan. Sjukt segt och synd som fan att en människa ska behöva orsaka så mycket elände för ingenting. Tycker det är bättre om sånna människor söker hjälp och blir bättre, dom tjänar ju på det själva och alla runtomkring också.
Jag kan dessvärre inte skriva mer om detta, vill skriva av mig som fan, men kan inte då jag egentligen faktist inte vill ha mer med det här att göra. Är fett rädd för den här människan och vill bara att personen ska lämna oss ifred. Om inte blire hus i helvete. Men det har det redan blivit så vafan?
Men ah, skitsamma, jag måste hålla mig från att skriva , mina fingrar kan bara inte sluta skriva av sig..

Ja. Okej.
Jag drömde att Tyskarna kom till Sverige och skulle skjuta alla oss, har Emmy sett för mycket Andra Världskriget Dokumentärer/filmer? Svar ja.

Nu ska jag ta det lugnt, vila upp mig då jag knappt fått någon sömn alls och mår inge bra sen gårdagen.
Pussåkramkalas på er alla.

Försöker spela cool, men jag lyckas närintill sämst tycker jag.
(Tack Ali för lånet, It's well needed!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0