When im alone.

Idag fick jag för mig att... nej förresten, det kan jag inte säga än!
Men imorgon kan jag :) ( det är verkligen inget speciellt så highpa inte upp er i onödan )
Just nu kollar jag på Ensam Mamma Söker och dricker avslagen cola.

Det är Farsdag idag, jag nekade pappa middag och började ist att städa här hemma hos mor..
Han blev säkert ledsen, kom på senare att "fan! det är ju farsdag!" så jag ringde upp honom helt förstörd och ångesten sprider sig just nu inom mig..
Men jag får fira den en annan gång, vi hade ett fint samtal i en och en halv timme ändå så det känns bra nu.

Jag är stolt över dig pappa!


(det där fattade inte ni, men jag gjorde, så synd för er.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0