How to train your dragon.

Okej, hej.
Måste avreagera mig lite på filmen "How to train your dragon".
När jag började se den så tänkte jag "hur fan kan den här ha fått så låga betyg? Fattar inte, den här är ju sjuukt mysig ju.". Tänker så igenom hela filmen tills dom sista sekunderna i slutet,
då förstår jag helt plötsligt när en scen dyker upp som ( enligt mig ) borde vara barnförbjuden -
Han vaknar upp med ett kapat ben.
jepp. Yyyyyepp.
Okej fine, han fick som han ville, alla levde tillsammans så glatt så glatt, MEN DU HAR FORTFARANDE FÖRLORAT ETT JÄVLA VÄNSTERBEN! WTH!?!?!?!?
Asså, Sorry men wtf?
Äre här nått barn ska få se?
Jag reagerade direkt när en av slutscenerna dök upp och pappan tackar draken genom att säga "Thank you, for saving my son" och chefen/vännen till sonen dyker upp och säger "Well.. you know.. most of him.."
Tänkte direkt att "Nej.. Nej? neeeej? neeej... men seriöst så jävla dumma kan dom inte va.."
TVI på mig och mina goda tankar om folk.


NEJ! Nej det är du inte ditt jävla pucko! ingen skulle vara det!!!!
I originalboken så kapas inte hans ben av, så varför i helvete väljer DreamWorks att lägga till den delen?
Verkligen? varför? asså... Vaarfööör?!
Fattar, noll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0