This is my winter song to you

(VARNING - tråkigt random inlägg, så förväntar ni er humor så läs icket vidare, kant hälsar.)

Nu börjar det...
Vintertider..
Har vart ute och sprungit tidigare idag och kom precis hem från en kvällspromenad. Det är så kallt så mina händer och min mun stelnade till och jag fick svårt att spela piano och prata. Men det är nice, det här är min favoritårstid.
Jag älskar att tända ljus, komma in från kylan och lägga min under en varm filt och bara mysa,
dricka te med kompisar, kasta snöbollar, ah ni hajjar.. Äre kanske för att jag är norrlänning jag diggar vintern?
Vettefan..
Imorgon ska det tydligen bli snöstorm.. Jag som hade planerat in massa grejer, men kommunaltrafiken kommer fucka loss, jag vet det redan nu, för det gör den varje jävla gång det snöar det minsta lilla här på ekerö.. orka.
Önskar jag hade körkort..
Jag har redan tänt flertal ljus i mitt rum
(två av dom)
och väntar nu bara på ett samtal, efter det kan jag gå och lägga mig..
Skit också, samtidigt som jag sitter och skriver så får jag ett sms däre står att jag inte ska vänta uppe för att samtalet kommer bli senare än trott.. Men det skiter jag i, kommer inte kunna somna så länge jag inte får min nattliga dos av dig..
Aja.. jag får väl... hålla mig sysselsatt på nått vis, sitter och sjunger på den låten jag har länkat nedanför..
Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0