:)!

Brandalarmet tjuter, Diana och Emmy springer hysteriskt runt och öppnar alla fönster.
Så går det när två kvinnor försöker sig på en allt för svår uppgift, att grilla mat.
Tobias äter wok med oboy och tycker faktist att det är en okej blandning.
Jag trampar på grilltändaren och ringer Rojin efter råd om brännskador.
Tania (som bye the way är klädd i ridkläder med en kåt fluga flygandes omkring sig) kommer tappert över med en salva, bandage och plåster.
Dagen efter ringer min kära mor efter råd till läkarna i familjen, åker till apoteket och kommer över med ett litet mini första hjälpen kitt. Nu har jag bandage på mig och min pojkvän bär omkring mig överallt och kallar mig invalid.
Anders och Måns pressande med avbrott av pussarkyssarochmys, stekning under dagen i förhoppning om att bli brun och riktigt mysiga kvällar.
Det summerar min helg.
Jag ska inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0