Seg helg!

Det har varit en mycket seg helg för mig då jag har varit sjuk, troligtvis bihålsinflammation men är inte säker.
En liten del av min släkt var över hos mor idag,
Mina kusiners mamma Christina, pappa Christer och min kusin Jennys barn Julia.
Så jag har lekt massa barnlekar och tänkt "Oh god" varje gång hon öppnade käften ( med tanke på min huvudvärk ).
Sen så berättade Christer hur dom dödar sina äldre husdjur där hemma i Norrland ( som jag härstammar från ).
Dom tar ett hagelgevär, skjuter katten/hunden/marsvinet m.m i huvudet och slänger iväg det.
Om din katt tex, får flertal kattungar och dom bara vill ha en kvar, så slår dom ihjäl katterna mot ett sementgolv.
Mysigt va?
Har precis skapat ett event på facebook angående min födelsedagsfest. Är det någon som känner sig orättvist behandlad och inte fått en inbjudan bör ringa eller skriva till mig här, på facebook eller skicka röksignaler.
ahöjk

Kommentarer
Postat av: Erbert

Seg helg! eller Seig Heil? =)

2010-03-28 @ 15:43:26
Postat av: Åsa

Bara för att jag är så cool så kommenterar jag din blogg.

Oj vad cool jag är!

....

Haha, förlåt.. Älskar dig!

Ps. det tog mig ca en halv sekund att räkna ut vem kommentaren innan är ifrån.. konstigt? hhahaha

2010-03-29 @ 01:07:53
URL: http://valkyriiia.blogspot.com
Postat av: Emmy

Herbert - VEM FAN ÄR DU!? hahaha jag försöker figurera ut vem du är men kommer inte på!



Åsa - vem tror du att det är?

2010-03-29 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0