Derp.

Inge mer emoblogg.
Det är inge kul att läsa emoblogg.
Nej.
Inte är det kul heller att logga in och se sin egen(eller någon annans för den delen) emo blogg.
Jaha.
Okej.
Pappa säger hej.
Nej det gör han inte.
Jag ljög.
Eller?
Fisk eller kycking?
vad åt jag idag?
Säg då.
Nehe.
Fisk vare.
Du e ju helt jävla dum i huvudet.
Förlåt.
Nu blev det sådär igen.
Imupsivt och otrevligt.
Jag har ju inte lyckats bli mindre emo på det här inlägget iallafall. (förutom hej pappa delen)
så vad gör jag nu? jo.
Jag gör såhär:

Min dator kan gå och knulla sig själv.
Sa hon precis sådär?
Ja. Det gjorde hon.
Take it like a man, or a whore.
Horor är bra på att ta dåliga besked.
Hur vet jag det? undrar ni.
Det vet jag inte.
Det är en sån där grej man har lärt sig från tidig ålder är sant.
Vad är sant?
Jag vet inte.
Vem vet?
Hej.

Kommentarer
Postat av: un proxeneta que esté de acuerdo

"Take it like a man, or a whore.

Horor är bra på att ta dåliga besked." HAHAHAHAHAH!!!!!

2010-08-30 @ 23:58:52
URL: http://elblondinogreco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0