vardag.

Okej.
Nu jävlar.
Jag hatar dig Gud, Ja, du hörde rätt. JAG HATAR DIG!
uuuuh.. Du undrar varför?
Jo för att du låter aldrig mig vara frisk i mer än 1 vecka kanske, högst.
Varför!? seriöst? Är det för att du inte har nått bättre för dig? är det kanske för att jag är bättre än dig på det mesta? Är det för att jag bryggar bättre kaffe? för att jag är snyggare än du?
Eller är det bara simpelt så, att du helt enkelt inte tycker om mig?
Vafan, kan du liksom inte lägga ner dig energi på tex George Bush, Osama Bin Ladin, åka tillbaka i tiden och jävlas lite med Hitler? Huh? nej? nej okej, Det är sant. Jag är ju verkligen SÅ mycket mer roligare att driva med.
HahahaGÅOCHDÖ!.
Så.
Nu ska jag knarka Alvedon, Ipren och åka till mormor och behöva höja rösten ( även fast jag inte har någon ) varje gång hon frågar nått och också upprepa det jag precis sagt 1000 gånger.
Woho!.
Gå och dö gud. Dö.

Kommentarer
Postat av: el seniori grande importante

Hahahahahahahahah på bilden hahahahaha!!!

2010-04-01 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0