Fundersam.

När det kommer till att prata seriöst,
Så vet jag inte riktigt om det är min "bästa" sida.
Ibland vet man exakt vad man ska säga, och ibland inte.
Just nu vet jag inte..
Ska ha ett seriöst samtal med en person inom kort.
Men har ingen jävla aning om vad jag ska säga,
Allt står bara helt still för tillfället.
Det var som den gången ett av mina ex sa "Jag älskar dig" till mig och jag svarade "Tack.".
Lite så känns det som att det kommer gå just nu.. Men jag vet inte varför.
Jag är en sån som tänker konstant, min hjärna slutar liksom aldrig att jobba.
Men nu när det väl kommer till kritan, så stelnar jag till.
Jag vill bara blunda och låta tiden gå fort.
Vi får se.
Jag kan ju gotta mig med att jag är bra på att göra Milkshakes och vara charmigt korkad.
Men det kommer man antagligen inte långt på.
Aja..
Here goes nothing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0