Etheory

Jag har svaret bakom mysteriet och historian om Anastasia, den ryska prinsessan!
Hon skjöts ihjäl av några bögar i skogen tillsammans med två av sina syskon, uppgrävd två år senare och "slarvigt" borttappad pga att historian vevade in massa stålar.
Jag vet också historian bakom dom så kallade
"Egypten förbannelserna" som hysteriskt vevade runt på början av 80 talet -
Nej, dom dog inte pga någon fattig hotfull stentext som löd typ "öppna min grav och du blir uppäten av tusen råttor eller dör inom beloppet av en vecka av någon annan sjukdom/olycka osv"
Utan dom dog pga att dom öppnade en jävla grav med någon död snubbe/brud som legat ett antal hundrade år,
säger det någonting kanske?
Ja, föruttnelse - farliga ämnen uppstår.
Andas in och du dör, lär dig.
Där har ni.
Vill ni veta nått mer är det bara att fråga, för jag är så jävla smart.
...eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0